werwerwerwerewr

Tarp sostinės ir regionų – panašumai ir skirtumai „Kultūros kurortuose“ Anykščiuose ir Utenoje

   Molėtų kultūros centras, bendradarbiaudamas su didžiausio Lietuvoje Vilniaus tarptautinio kino festivalio „Kino pavasaris“ ekspertų komanda, vykdė kvalifikacijos kėlimo projektą, skirtą Utenos apskrities kultūros darbuotojams. Projektu „Kultūros kurortai“ – kultūrinio turizmo plėtra vaizdingiausiose Utenos apskrities vietovėse“ buvo siekiama bendromis jėgomis ieškoti efektyvių renginių bei kultūrinių veiklų viešinimo sprendimų regione bei pasidalinti įžvalgomis, kuo skiriasi kultūros marketingo ir komunikacijos priemonės bei jų efektyvumas sostinėje ir regionuose.

   „Viešinant renginį galime mąstyti archetipais, įsivaizduoti, jog renginio prekės ženklas – tarsi žmogus, kurį pristatant turi aiškiai įsivaizduoti, ką jis apsirengęs, kokiu tonu kalba, kaip elgiasi, kokiose vietose lankosi ir su kokiais žmonėmis bendrauja“ – pasakojo viena iš mokymus vedusių „Kino pavasario“ komandos eksperčių, rinkodaros komandos vadovė Miglė Pranculytė. Susirinkusieji į pirmuosius projekto mokymus Molėtuose kultūros darbuotojai susitikimo metu dalinosi patirtimi, iššūkiais ir sėkmės istorijomis, kaip viešinimas įtakoja jų miestuose vyksiančių renginių žiūrovų srautus, kokios priemonės veikia regionuose, o kokios tik didmiesčiuose, kokie svarbūs yra vietiniai nuomonių formuotojai, bei kaip svarbu yra turėti aiškų komunikacijos bei viešinimo planą savo organizacijoje. Susitikimuose Anykščiuose ir Utenoje po mokymų vykusiose diskusijose iškilo kitas svarbus klausimas – ar tikrai visuomet „kaltas“ prastas renginių viešinimas? O gal tai daug gilesni iššūkiai, su kuriais šiuo metu susiduria visas kultūros sektorius? Gal tai po pandemijos negrįžtamai pasikeitę žiūrovų ir renginių lankytojų įpročiai? Su šiais ir kitais iššūkiais susiduria tiek profesionalūs, tiek ir mėgėjų meno renginiai, nepaisant jų biudžeto dydžio ir lokacijos – didmiesčio ar regiono, o geriausia išeitis šiuos iššūkius spręsti yra bendradarbiavimas ir nuolatinis mokymasis bei aplinkos tyrimas.

   Projekto „Kultūros kurortai“ metu „Kino pavasario“ ekspertų komanda kiekvienam projekte dalyvaujančiam miestui sukūrė individualius pavyzdinius komunikacijos bei marketingo priemonių bei laisvai prieinamų įrankių paketus, kurie padės kultūros darbuotojams lengviau viešinti savo veiklas, patiems pasirengti vaizdines priemones renginiams. Komunikacijos ir marketingo mokymai šiais metais įvyko Molėtuose, Anykščiuose ir Utenoje. Juose dalyvavo daugiau kaip 30 kultūros darbuotojų iš visos Utenos apskrities. Šį projektą ketinama tęsti, ir toliau bendradarbiaujant su įvairių skirčių kultūros ekspertais, gilinti apskrities kultūros darbuotojų žinias, siekiant gerinti vietos kultūros paslaugų kokybę ir įvaizdį.

   Projektą iš dalies finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Lietuvos Respublikos kultūros ministerija.

   VŠĮ „Kino pavasaris“ informacija

Did you like this? Share it!